søndag 31. oktober 2010

Trick or treat?

Har slengt med noen bilder fra i går først.


Det var da som svarte! Ingen basketballer tillatt?!

Catarina!

Mr. Freeze. 90 grader rett opp - og ned igjen.


The Titan. Adrenalin-kick deluxe!



Og så var det jo Halloween i dag! Hadde forresten min andre kjøretime, og den gikkogså veldig bra. Tror jeg kjørte på highwayen. Nok om det! Trick or treat?

Lille rødhette. Ulven var ikke tilstede, men i dag igjen ble vi jaget av en mann med motorsag. What's up with the chainsaw, guys?!



Lille rødhette og "Snookie" fra Jersey Shore (noe ala Paradise Hotel, Big Brother)





Likte halloween, jeg! Alle er liksom med på det - og for ikke så snakke omhvor mye godis vi fikk! Dette er bare MITT. Sikkert borte i løpet av morgendagen... Tulla! Eller gjorde jeg det?


Vi carva pumpkins - i plast! Haha, not.


Gee, jealous much??
Og forresten, visste dere at det er forskjell på sommertid her og i Europa? Det visste nemlig ikke jeg... Våkna i morges og skjønte ingen ting da mobilklokka ikke hadde stilt seg selv. "Teknoligien nå til dags, alstå," tenkte jeg. Freaka alle ut sånn at ingen skjønte noe. Det viser seg at VI stiller klokkene neste helg...
-Birgit

Ingen kommentarer: