onsdag 20. oktober 2010

Chicken Ranch

Vi fikk bildene fra photoshooten i dag. Synes ikke de ble så verst, jeg. Spiste pizza på et nytt pizzasted. Én ting jeg må fortelle dere, er at jeg har fått en addiction her borte, og det er RANCH - en slags rømmedressing som kan brukes på absolutt alt (nesten). Etter at jeg kom hit har familien måtte begynne å kjøpe en størrelse større flaske. Det er bare helt nydelig. Blir mobbet for det her i familien. Men tilbake til pizzastedet. Tror dere jaggu ikke at de hadde "chicken ranch pizza"! Yummy, sier jeg bare. Var ganske mett etterpå, for å si det sånn...





Dette kommer til å være coverbildet til Breaking Dawn.


Eksamen i kjemi og teater i morgen. Tror jeg er ganske forberedt. Fikk 40 (!) på CBAen i U.S history som vi tok i går. Vel, hva kan jeg si? Det er faktisk ikke så veldig lett. Heldigvis teller ikke denne karakteren. Det eneste som kunne sje var at du kunne få bonuspoeng på forrige prøve. Tror jeg hadde laveste score, but I don't care! Tok det hele med et smil. Da læreren viste meg resultatet sa jeg "Oh!" i en overraskende tone. Han flirte. Kjempefornøyd med læreren, altså. Han er noe for seg selv. CBA er en test skoledistriktet sender ut for å sjekke om lærerene gjør en god nok jobb, så den eneste resultatet vil gå utover er han. Haha, neida. Det var vel ikke så ille, men resultatene var bedre på forrige test.
-Birgit

Ingen kommentarer: