onsdag 27. oktober 2010

Do the claw! Go Rangers...

Har sju skisser igjen nå. Det nærmer seg! Har ikke fargelagt noen av skissene ennå, så det får jeg ta i morgen. Det jeg derimot har gjort, er å ha vært på fitnessenteret. Klapp på skuldra. Første gang på sikkert én måned. Jogga bare 1 mile da (1,6 km), men jeg tror at alt duger når man lever som man gjør...
Spilte fotball i gymmen i dag, og for én gangs skyld følte jeg meg god! Haha, medspillerne (og motspillerne) var ikke så mye å skryte av. Man skjønner hvorfor amerikansk fotball er den store sporten her. Også har det seg sånn at Texas Rangers kom til World Series i baseball i forrige uke. Serien starta i dag, og det står mellom San Fransisco Giants og Texas Rangers. Foreløpig ligger Texas under, men hvem vet... Jeg skjønner jo ingenting uansett. Dette er i hvertfall første gang i historien at Rangers har kommet med i serien. Tror det spilles "best av 6/7 kamper", eller noe sånt. Som sagt; I don't know nothing!

I morgen er det after school rehearsal for Arabian Nights. Og etter det drar jeg og verstmor for å få fiksa nails'n. Har fått en del "ettervekst", haha. Deretter er det straka vegen hem för att gjöra ferdig skissorna. Skal legge ut bilde i morgen kveld sånn at dere får se hvilken Roberto Cavalli dere sendte fra dere.

So long, godtfolk! Schlaf gut. (Oi, det var mange språk i et og samme innlegg. Tysk, engelsk, svensk, norsk - også slenger vi med litt dansk:) Kram!

-Birgit

Ingen kommentarer: