fredag 15. oktober 2010

ZzzZzz...

Holy cow! Har vært så utrolig trøtt i kveld at jeg har duppet av sikkert 10 ganger fra klokka var 10 kveld. Endelig kan jeg lukke øynene for real. Det skal bli deilig.
Jeg, Catarina og Jonathan dro til Lewisville for å se kampen mot dem. Vi dro i pausen, og for å si det sånn; jeg tror vi allerede hadde vunnet. Det ble seier - bog time! Synd for Lewisville siden det var deres homecoming game.Skulle egentlig treffe en norsk utvekslingsstudent der (hun går på Lewisville), men vi slapp ikke inn på deres side, og så var vi nødt til å dra. Men vi får ha det til gode! Deretter dro jeg og Catarina til hennes hus og så litt på sesong 3 av True Blood. Hun hadde den på DVD fra Kina. Visste ikke at den var kommet ut ennå, men det var visst piratkopi eller noe annet tull. Funka jo bra! Også har jeg spist mitt første stykke vegetarpizza. Det var faktisk ikke dumt i det hele tatt. Nå vurderer jeg å bli vegetarianer. Neida, det gjør jeg ikke....

GOD NATT! Skal legge meg nå sånn at jeg er nogen lunde uthvilt til i morgen. Da har vi fundraiser på Sonic med teatergruppa igjen.

-Birgit

Ingen kommentarer: