tirsdag 19. oktober 2010

Finally! (Hey, I'm an exchange student. What's your excuse?)





Se der ja, fikk endelig lasta opp videoen... Må ærlig innrømme at jeg blir ganske flau av å se denne i dag. Vet ikke hvorfor, haha. Men denne filmen var i hvertfall filma for to dager siden, så dere får tenke på det når dere ser den. Har vokst mye på disse to dagene (ikke i bredden - forhåpentligvis!).



I dag var min første dag tidlig hjemme på ca. tre uker! Herlig. Har flirt masse i dag. Kanskje det hadde noe med at jeg jeg var ganske trett å gjøre. Who knows? Halve torsdag og fredag har vi final exams, og det betyr at de første ni skoleukene er over og vi er kommet 1/4 gjennom skoleåret. Er ikke sikker på om det har gått fort eller sakte, men her er vi altså nå... Etter halve dagen på fredag får vi dra hjem, dvs 11:45!! Gjett om jeg er glad'a? Men vi har altså en gymprøve, kjemi, US history, og i teater skal vi bare øve på stykket og kunne våre egne replikker. Merker at jeg har gjort et lurt valg dette terminet. Har to praktiske fag og to teoretiske. Neste termin, derimot, blir det verre. FIRE tunge fag: matte, engelsk, fysikk og tysk.. Wish me luck... Men det starter ikke før etter jul, tror jeg.

Det ble snakk om norskmat i U.S history i dag, også var det en gutt som lurte på om jeg visste hva tyske pannekaker er. Så spurte jeg om han visste hvordan de så ut (tenkte kanskje jeg kunne vurdere om det var det samme som norske). Da svarte han "Uhm, they're cooked in a pan". Oh, really? I had no idea... Hahaha, jeg flirte så tårene trilla. Stupid Americans...



Lukk øyan, mamma! Det her vil du ikke se.






Han e stein dau, altså. Ikke store krabbaten, men nesten oppspist av maur. God lunsj, folkens!

Tror det holder for nå. Merker at jeg ikke er så veldig keen på å gå nærmere inn på'n... Han lå i hvertfall utenfor huset i dag. What is this place?!

-Birgit

Ingen kommentarer: