torsdag 7. oktober 2010

Regulation Hotties - Own It

Tenk at det allerede er torsdag! I morgen har jeg vært i USA i to måneder, tenk på DET! Kan ikke tro hvor fort tida har gått. Det er faktisk helt utrolig.

Teaterskjorta for jentene! Like it a lot!

Teksten er visstnok henta fra Mean Girls. Kan ikke huske det, men det stemmer helt sikkert.



I dag kom foreldrene til vertsmor. Veldig hyggelige folk. Dro ut og spiste, og så dro vi på en sportsbutikk fordi Ashlyn trengte nye joggesko. Hun hadde hull i sålen fordi de drar føttene etter bakken når de marsjerer i skolebandet. Deretter dro vi hjem, og jeg kunne gå i gang med lage ferdig kaka til henne. Melisen var på plass, så da da var det bare å begynne. Håper det smaker! I morgen er vi borte hele dagen/kvelden. Jeg skal jo på homecoming game etter drivers ed! Får satse på å smake på den imorgen natt.



He-hey, give it up for the oreo cake! Et mesterverk, om jeg får si det selv.

Nå må jeg lese litt til to prøver jeg har i morgen. Skulle egentlig drømt søtt allerede, men her sitter jeg altså og skriver til dere. Heldige, ass! Får dusje i morgen tidlig. Orker ikke nå!

-Birgit

Ingen kommentarer: