fredag 1. oktober 2010

MandagTirsdagOnsdagTorsdagFredagHELG!

Fikk 53 på kjemi-qiuzen vi tok i går. Det vil si at jeg faila... Men den scoren trakk heldigvis ikke den sammenlagte karakteren ned! Ligger på over 90 - takk Gud. Hadde en ny quiz i dag og da følte jeg meg mye bedre forberedt. Tror den gikk bra.

Glemte å fortelle dere at vi i gymmen i går jogga/gikk over 10 runder rundt løpebanen (dere vet den røde, runde ringen). Ble fortalt av de andre i klassen at dette var på grunn av at en av guttene hadde skulket dagen før. Og så fikk jeg høre at det var fordi han hadde røkt pot og drukket vodka. Yes, this is High School. Vet ikke helt om jeg tror på det, men den gymtimen kunne vi har vært foruten. I dag var den noen jenter som hadde kjøpt cookies til hele klassen. Sugar cookies. MEN HALLO, vi hadde jo faktisk trent. Vi fortjente det.

Satt i gangen på skolen og leste, og da kom en far og sønn gående forbi. Sønnen skulle på spesialundervisning (tutoring), og jeg tror kanskje han var et problembarn eller noe sånt. Han hadde fortalt faren at han hadde levert inn en oppgave, mens han til læreren sa at han glemte oppgaven hjemme. Da tok faren og ringte hjem, sannsynligvis til mora, for å fotrelle at sønnen drev å løy. Man skal høre mye før øra detter av. Interessant var det i hvertfall! Jeg satt bare der og så på sidene i boka, lata som jeg leste (mens jeg spiste cheddar pretzels).
Dro på fotballkampen til vertssøstra mi sin skole siden Kevin allerede skulle dit. Er veldig interessant å amerikansk fotball! Skulle likevel ønske at jeg heller dro på Flower Mounds kamp mot Marcus. VI VANT 52-49! Leste på facebook etter kampen at den hadde vært utrolig spennende og at det var vanskelig å ikke bli engasjert. GO JAGUARS!
Wildcats VS: Cowboys



-Birgit

Ingen kommentarer: