søndag 17. oktober 2010

America's next Top Model

Egentlig skulle vi dra i kirka i dag tidlig fordi Natacha (den forrige utvekslingsstudenten) hadde lyst til det. Vi fikk i går beskjed om at vi måtte dra herfra ti på ni. Da jeg våkna i morges så jeg på klokka, og den viste 09:13. Så med andre ord: det var visst noen som ville sove lenge likevel. Greit for meg! Fikk til og med skypet med Marte og Trine på bursdagen deres. Det var veldig hyggelig. Neste ting på agendaen var photoshoot. Familiebilder ute i naturen med en av Sandis venninner som fotograf. Har aldri vært på photoshoot før, men dette var veldig gøy. Følte meg som en modell når jeg ble dirigert i ulike posisjoner. Er spent på å se bildene.

Etter dette dro vi til en liten festival som ble arrangert av kirka hvor Sandi jobber. Hun er assistent i førskolen. Der var det litt forskjellig å se, men ikke så mye interessant. Det er vel mest egnet for barn, og vi kan vel alle være enige i at jeg ikke er helt der lenger.

I kveld har vi bare slappa av - sett på TV, "vært på ræk", og sittet med dataen. Ny uke venter i morgen. Første kostymemøte etter skolen i morgen. Da skal vi måle alle skuespillerne sånn at vi er fit for fight til å gå løs på stoffet, he-he...

-Birgit

Ingen kommentarer: