lørdag 23. oktober 2010

Pig Party ftw!

Grunnen til at jeg ikke blogga i går, er at jeg overnatta hos Sarah sammen med Pinja. Pinja hadde bursdag, så jeg og Sarah lagde litt bursdagsstemning på rommet. Helt utrolig kreativt. Faren til Sarah jobber for Microsoft og de hadde derfor en del x-boxer. Vi lette etter filmer å se (det er sånn at man betaler en viss sum i måneden og så får man en masse filmer på konsollen), og da kom vi faktisk over "The Girl With the Dragon Tattoo", "Let the Right One In" og "Dead Snow" under kategorien "Foreign". Synes det var skikkelig kult - særlig Død snø! De hadde hjemmekinosal. Kunne godt flytta inn der. Me like! Vi endte opp med å se Taken. Jeg klarte selvføgelig å sovne. God damn! Skjønner ikke hvorfor jeg alltid slukner hvis vi begynner å se film etter klokka 11. En uvane!
På kjøkkenet krøp det en skorpion, yikes! Fikk ikke sett den før den ble smadra. I morges dro vi til The Original Pancake House for å spise frokost. Da ble det eggeøre, bacon og pannekaker. Skal ikke klage på det, nei.




Edward Cullen bestemte seg for å ta turen innom. Ikke dumt, det...
Woop-woop! Pakke i posten.



Hannah hadde fotballkamp i dag, men den ble avlyst etter første omgang pga. regn, lyn og torden. Og så gikk tornadoalarmen her i by'n. Det var visstnok en tornado her, men den var ikke så veldig sterk.
Etterpå bar det videre til Pig Party sammen med Pinja, Susanne og andre familier. Vertene hoster en tysk utvekslinsstudent. La meg bare si at maten var HELT fantastisk! Fikk julefølelse da jeg spiste ribba. Herlig.

"You didn't come to Texas to be a vegetarian!" So true.

No more oink-oink for you, my friend.


Og så var det duket for mormon-dans sammen med Breanne og Catarina i Denton. Det var utklediningsparty, men vi måtte forholde oss til visse regler siden det var et kirkearrangement. Valgte å ikke legge ned så mye penger i dette kostymet og ble derfor Cowgirl. Neste helg blir det andre boller! Men det var i hvertfall veldig gøy. MYE bedre enn Homecoming, for å si det sånn.

Breanne var Jessie fra Toy Story. Digga antrekket hennes.
-Birgit

Ingen kommentarer: