tirsdag 12. oktober 2010

Morgenstund har gull i munn'

God morgen til dere morgenfulger der hjemme i Norge! Er det ikke bare helt herlig å bli møtt av en sånn solstråle så tidlig på dagen? Noe må man jo gjøre nå når mørketida har kommet i nord. He-he-he...

Nå er jeg nyvaska, har ro i sjelen (har som regel det) og er klar for senga. Det blir tidlig kveld i dag - takk Gud! Klarte nemlig å forsove meg i morges. Hadde klokka på slumring fra 6:00-6:20. Selvfølgelig slo jeg av alarmen og lukket øynene. Det var ikke særlig lurt, I KNOW... Kjenner at det har vært langhelg, for å si det sånn! Men dere kan tro at det ble fart i førkja da jeg våkna 6:54! Vi drar som regel 10 over 7. Men jeg ble klar. Resultatet i utseende er jeg ikke helt sikker på. Impulsivt klesvalg ble det, men skitt au! Jeg blandes godt inn i mengden.
I morgen er det PSAT på skolen. Det er en slags prøve/eksamen alle må ta for å komme inn på college, men det slipper jeg. (Dette er en pre-SAT). Det vil si at jeg i første time skal møte i kantina og gjøre lekser eller høre på musikk, eller noe annet... Andre time skal vi se Lés Miserables, trdjer er sikkert jogging (bah), og i siste er det dokumentar om første verdenskrig. Ble dere misunnelige nå eller?

Ashlyn klarte oppkjøringa i dag, så nå har hun offisielt lappen. Hun får ikke lov til å bruke den ennå fordi hun trenger mer øving først. Men uansett: Congrats!

Kroppen min er ødelagt etter golfslaget. Ryggmusklene er SÅ stive, og i tillegg har jeg på en eller annen måte klart å skade håndleddet mitt. Skjønner nå at teknikken min ikke er helt på topp... Anette, kom og masser meg! I need you...


Jeg ser nå at bildene ikke viser det så veldig godt, så hvis du ikke ser hvor jeg har blåflekk; LET!

What the heck?! Har golf blitt ekstremsport nå??

-Birgit

1 kommentar:

Katrine i Lewisville, TX sa...

Hei!
Så kult, det vil jeg gjerne. Hadde ikke gjort meg noe å høre litt norsk språk, skal jeg si deg! Hvor er det du bor hen i Texas? :D