mandag 4. oktober 2010

It's mix and match, right??

Yes, yes! Mix and match i dag. Jeg dro på skolen i noe jeg ikke ville gått i til vanlig. Kom dit ganske tidlig, og oppdaga snart at ingen andre hadde kledd seg ut. "Svarte," tenkte jeg. "Nå har de avlyst hele utkledningsopplegget". På plakatene sto det bare spirit-dagene fra tirsdag av, og jeg tankene gikk så det suste, for å finne ut hvordan jeg kunne dempe crazynessen. Sokkene kunne jeg jo bare ta av, men jeg hadde jo selvfølgelig tatt på meg to forskjellige sko... Følte at alle stirra på meg. GREAT!

Heldigvis begynte jeg å se folk som også hadde kledd seg ut, og da ble jeg veldig glad, for å si det sånn! Og det var mange som hadde tatt den mye lengre ut enn det jeg hadde gjort. Det er kanskje ikke så rart - jeg har jo ikke så mye å velge mellom.


Jeg gjorde mitt beste. Sokkene lånte jeg fra vertssøstrene mine. ALDRI i verden om jeg ville kjøpt noe sånt...

I gymmen i dag ble jeg plassert i den andre gruppa. Det er nemlig to klasser samlet, men vi blir delt inn i to grupper som har gym sammen. Fredagene er vi hele gjengen. Men ble i hvertfall veldig lei meg da jeg måtte forlate "vennene" mine... Neida, det var bare litt surt siden jeg hadde fått best kontakt med dem. Også savna de meg! Makin' progress!

Har sett 90210 og Gossip Girl i kveld. Denne sesongen av GG er allerede noe av det beste hittil! Kan nesten ikke vente til neste episode! Eller, jo. Jeg er ikke SÅ avhengig... ennå.

-Birgit

Ingen kommentarer: