lørdag 30. oktober 2010

Six Flags over Texas

Åh, dere! Denne dagen har vært sykt gøy! Vi besøkte jo Six Flags i dag (som forresten er en fornøyelsespark), og jeg tok alle attraksjonene som var verdt å ta. Var ikke redd engang da vi tok de største. For et adrenalin-kick! Skal oppgradere billetten min til et sesongkortsom gjelder resten av dette året - og hele neste år. Rundt $60. Latterlig billig, spør du meg...
Attraksjoner jeg tok:
  • Batman (minte meg om dragon-tingen i København)
  • En ballong-ting-tang
  • The Titan (over 60 floors på det høyeste! Sto ca. 1,5 t i kø, men det var vel verdt det!)
  • Haunted House (creepyyy...)
  • En ting hvor du sitter i kinosalen og se en film mens stolene rører på seg
  • Berg-og-dalbane laget av tre (den eneste i Texas, eller noe sånt)
  • Mr. Freeze (her gikk voga først gjennom en lup, og deretter 90 grader rett opp - og så selvfølgelig 90 grader rett ned igjen)
  • Superman (ble skutt opp i lufta og så var det fritt fall nedover. Flott utsikt)

Skal legge ut noen av de få bildene jeg tok imorgen. Har min andre kjøretime da. Også skal vi jo stille klokka én time tilbake i natt. Det betyr at jeg får én time mer søvn! Passer meg ypperlig. Kjenner at en liten hodepine begynner å utarte seg. Schlaf gut/guten morgen! (Halloween i morgen. Tick or treat?)

-Birgit

Ingen kommentarer: