onsdag 13. oktober 2010

Fight! Fight! Fight!

BØ!

Haha, ble dere redde nå eller? Nei, huff... Jeg skal slutte å legge ut sånne creepy bilder. Gjør det bare for at dere skal ha noe å se på.

Dagen i dag har vært ganske interessant, skal jeg si dere! Veldig chill også. Men i hvertfall: i gymmen i dag var jeg vitne til min første "slåsskamp"... ever. Noen av de "kule" gutta i gymmen drev og kasta nøtter (!) på de minste. Nå skapes det kanskje et feil bilde av situasjonen, men skitt au! Skal prøve å få frem poenget. Så var det en av de kule som kasta en penn på en annen. Plutselig spretter han opp og konfronterer han andre med det, før han slår han i brystet eller noe sånt, for så å snu og gå tilbake. MEN, han som ble slått går etter han - og før vi vet ordet av det har han drylt til han i ansiktet. Han lille faller på bakken og holder seg til kinnet. Jeg satt og gapte i sjokk. Kunne ikke tro hva som hadde skjedd. Vi hørte smellet. Jeg var helt sjokkskada! Læreren fikk det selvfølgelig ikke med seg fordi han var for opptatt med pc'en, men da han så opp ropte han som slo sist: "He hit me first!". Sånn kan det altså gå. Tror ikke det endte bra, for å si det sånn. Pinlig taushet etterfulgte. Wow, dette høres jo ut som en roman! Kult.

I lunsjen var det en merkelig gutt som gikk og bar på en fiskestang (!!) inne i kantina, mens han hørte på harddisken (!!!) sin. Vi så på han og lurte på hvorfor han hadde den med seg på skolen, så kom han mot oss og begynte å fiske etter oss. Dere skjønner hva jeg mener, sant? Han tulla jo bare da. Det var utrolig morsomt. Bare så sykt random!I U.S history så vi en film som heter "The Rookie". Det er en baseballfilm av noe slag. Læreren er eks-baseball coach, så det forklarer jo saken. Ble ikke ferdig, men så langt virker den veldig bra.

Og en ting til: Det lukter så forfedelig ute noen ganger, og det kommer av skunk. Værre enn drittlukt, jo! Dere skulle bare visst. Også siver den inn i bilen... (lukta altså.)

I morgen kommer den forrige utvekslingsstudenten fra Danmark på besøk igjen. Hun har med seg broren. Det blir hyggelig å treffe min forgjenger.

-Birgit

1 kommentar:

Katrine i Lewisville, TX sa...

sv; jeg regner med det var du som skrev til meg, sto bare anonym. Men kult, visste ikke at du bodde sååå nærme! Skal ikke tilfeldigvis se på kampen hos oss i morgen da? :D Jaja, bare å adde meg - Katrine Naess :)