mandag 25. oktober 2010

Mayday, mayday...

Du vet at Facebook er din beste venn når du våkner klokka 04.00 for å sjekke statusoppdateringene.

Fikk 96 på kjemieksamen, dvs. en A. Veldig fornøyd med den! Og så må jeg bare si at dette var en midterm exam, ikke final. Jeg var så trøtt i dag. Skjønner virkelig ikke hvorfor... La meg jo rundt halv ti i går, jo! Fant ut at jeg ikke trenger 42 skisser lenger. BARE 26 eller noe i den duren. Nå har jeg ca ti - her går det unna!


På vei hjem fra skolen i dag kom det jaggu meg en kjent sang på radion'! Klarer dere å gjette? Guess not... "Butterflies" med Tone Damli. Det var like før jeg satt tyggisen i vranghalsen, altså. Hvem skulle trodd det? Også Tone da gitt, av alle norske artister. Du skal høre mye før øra detter av...


MAYDAY, MAYDAY! FriedchickenFrenchfriesIcecreamHamburgersRanchKjøpbrødCarsZeroexercisePastaCheeseCookies. Maten merkes på kroppen... Darn it.

Min nye carmex gjør at leppene føles hovne. Er det normalt'a?

-Birgit

Ingen kommentarer: