søndag 10. oktober 2010

Minigolf er IKKE det samme som golf!

Deilig å ha siste helgedag og så vite at man har en dag til med fri! Jepp, i morgen er det colobus day (eller noe sånt. Det viktigste er at vi har FRI!). Det har vært en herlig og avslappende dag i dag. Har sett masse på tv, og så har jeg spilt golf, faktisk! Ja, det er helt sant. Kevin joina golfklubben her i Lantana for et paruker siden, så nå kan vi være med han på golfbanen. Kjørte golfkart også. Jeg hadde min egen, så da speeda jeg opp og lot håret blafre i vinden. Dessverre var det en turnering som pågikk da vi var der, så det eneste vi kunne gjøre var å øve på å slå (?) ballen. Det var sånn som du ser på film, hvor man står lina opp på en linje og bare slår vilt rundt seg med kølla. Også kjørte det en balloppsamler rundt på området. Klarte dessverre ikke å treffe han, men jeg prøvde... I hvertfall; Tror dere det er lett å spile golf? Dere som sa ja kan ta dere en tur på nærmeste golfbane. Minigolf er ikke det samme som ordentlig golf, det kan jeg skrive under på. Det tok sikkert 5 minutter før jeg klarte å treffe ballen, og da vi forlot var det ikke mye gress igjen på plassen hvor jeg hadde stått, for å si det sånn... Fikk blemmer i hendene, håndleddet verker, men ellers var det ikke så dumt. Creds til Tiger!

Og så: I dag kom jo cast-listene til musikalen ut! Jeg kom ikke med i stykket (shocker!), men jeg er med i kostyme/sminke-crewet! Tror det blir like gøy. Bare det å være en del av oppsetninga er stort nok for meg! Har ikke surmulet over det, hvis det var noen som trodde det. Se alltid lyst på livet, sa mor og far til meg. Eller, nei. Det glemte de å nevne... Forestillinga er i januar, så dere skjønner at det er ikke så veldig lang tid. Ser mest fram til sminkinga. Tror denne "jobben" kan være ei god erfaring å ta med videre.
Så får dere bare kose dere på skole og jobb, også kan dere tenke på meg som kan sove lenge og bare slappe av i morgen. (Der fikk dere for at dere har hatt høsterie, folkens!)
-Birgit

Ingen kommentarer: