mandag 1. november 2010

Ny uke - nye muligheter?

Se hva jeg skal på fredag før skolen starter! Det er visst 10 utvekslingsstudenter på skolen vår. Jeg vet om 6 (inkludert meg), men det er ikke alle jeg har snakket med før så det skal bli hyggelig å treffe dem. Håper alle kommer da.
I og med at vi hadde "red ribbon week" forrige uke (mot drugs), så er det en årlig greie at barneskoleelevene skriver brev som de sender til high schoolene. Der står det hvorfor vi ikke må bruke drugs. Haha, det var veldig mange morsomme brev. Unger altså... Her er det jeg fikk utedelt. Sjekk engelsken da. Lo godt da jeg leste det!


Pørve i U.S history i morgen. Kanksje på tide å begynne å lese, eller hur? Kevin og Sandi hadde 13 års bryllupsdag i dag, så de skal dermed reise bort en liten tur fra lørdag til søndag. Jeg har "drama daze" på lørdag. Det er en sånn dag hvor barna fra barnehagen og opp til 8. klasse kan delta for å ha det gøy og dramatisere på vår skole. Det skal visst være veldig gøy... (ikke sarkastisk ment!)

-Birgit

Ingen kommentarer: