fredag 8. oktober 2010

How hard can it be?!

I dag var det "mum & garder"-day. Dette er noe som i hovedsak er beregnet for par (homecomingdaten), hvor jentene laget en garder til gutten, og gutten lager en mum til jenta. Jeg må bare si at det var litt at et syn! Dere kan tenke dere 17. mai-sløyfer, bare 1000.000 ganger større og med mer dill-dall. De er ikke billige heller. Det var visst en jente som hadde en til $1000. Dette var da skolens dyreste mum, og den var kjempestor - med englevinger, til og med. Guttenes garders festes med strikk rundt armen og er ikke så veldig store.
Breannes mum som hun fikk av daten sin. Den var liten i forhold til mange andre. Skjønner dere hva jeg mener med at de var store da, eller?

Homecoming game (football)! Det var en utrolig spennede kamp. Lagene lå ganske jevnt hele tiden, men vi gikk til slutt av med seieren. 61-52 til FloMo. Takk Gud for det! Når det er homecoming game velger man et lag mar har god sjanse til å vinne over, så det ville med andre ord vært flaut om vi tapte... Var sår i halsen etter kampen. Den var INTENS!
Da jeg kom hjem hadde folket smakt på kaka. Den falt i smak! Fikk høre at thanksgiving, bursdager og jul is coming up. Dere skjønner hva det betyr. (At jeg må bake til disse anledningene). Jeg er bare glad de likte den.
Hadde også fått pakke i posten fra "bestpricedelectronics". Kameraveska var kommet. Tror dere jammen ta meg ikke at de har sendt feil veske - på nytt! Jeez, how hard can it be?! AMATØRER. Da må jeg bare sende den tilbake og be om å få igjen pengene. Nå buker jeg ikke et rødt øre mer i frakt på den drittkjeden der. Så kan de bare ha det så godt...

Oh, well this is not what I asked for... Kameraet passer jo ikke i den engang!

I morgen er det homecoming dance. Har nail appointment klokka 10 og hair appointment klokka 3 eller 4. Jeg og Catarina skulle egentlig ut og spise sammen med Pinja (finsk) og Susanne (dansk), men en venn av dem hadde reservert dem bord på et spisested. Da blir det altså bare oss to, men kosellig skal vi vel få det uansett!

-Birgit

Ingen kommentarer: