tirsdag 5. oktober 2010

You see, we call us the disco snakes now...

Nå er det så kaldt om morgenen at det kommer frostrøyk når man puster, og det blir ikke lengre så veldig varmt utover dagen.
Vi har begynt å øve på stykket i teaterklassen. Det er visst ei barneforestilling. Den komemr nok til å bli veldig morsom. Jeg flirte som bare rakker'n i dag!

Rock'n roll i dag! Prøvde igjen å være med på utkledninga. Måtte da, nok en gang, låne litt klær. T-skjorta er Ashlyns. Abby Road - The Beatles. Mer klassisk blir det vel ikke?
Rock on!

Ganske rå t-skjorte. Liker den!

Ashlyn har bursdag i morgen og blir 16 år. Jeg og Kelsey bestemte oss for å spleise på gave, så etter middag i dag dro vi til dyrebutikken og kjøpte henne fisk (og det som hører til). Hvis ikke DET er kreativt så vet ikke jeg! Husker ikke hvilken sort det var, men hun kalte den i hvertfall... åh, nå har jeg glemt det også... Hun fikk åpne den i kveld fordi ingen er her i morgen. Det var i hvertfall en vellykket gave som hun ble glad for. Skal innrømme at jeg følte meg ganske ille til mote inne i dyrebutikken. Fullt av fisk, reker, fugler, øgler, katter og gudene vet hva. Trivdes ikke der, for å si det sånn! Var glad til da vi kunne forlate stedet - med et kryp i bagasjen.

I morgen er det homecoming "parade". I år skal den være på fotballstadioen. Det er noen nye regler som har kommet etter at skolen fikk nye ledere (eller noe sånt). Og ikke er det lov til å kaste godterier (som visstnok er en tradisjon). Noen kan nemlig bli skadet... Jaja, blir vel spennende å oppleve noe av det som er igjen. Neste år er det kanskje bare "home" igjen. Da feires det ved at alle sitter hjemme.

-Birgit

Ingen kommentarer: