tirsdag 26. oktober 2010

Woop woop!

Jeg har glemt å fortelle dere at jeg ble ferdig med "Jenta som lekte med ilden" i forrige uke, så nå streamer jeg filmen her på nettet. Og gjett hvilken bok jeg begynte på i går. "Breaking Dawn"! Det skal bli spennende å se hvor fort jeg blir ferdig med den - med tanke på at jeg brukte et år Stig Larsson-boka. 400 sider vs: 700 sider... Jaja, hadde ikke mye tid til å lese før, men nå har jeg jo gymtimene tilgjengelig. Boka tar nesten all plassen jeg har i veska. Jeez! Trodde de kaltes pocketbøker...


Fikk sminkekittet jeg bestilte gjennom teatergruppa i dag. Alle MÅ ha et slikt et for forestillingene. Kosta $15. Ikke så verst. Det varer visst i årevis.

I gymmen var vi ute på track-banen, og da var også baseballaget der for å trene. Ah, litt av et syn! Fotballspillerne er ikke noe i forhold til dem.

Skissene blir flere og flere. Har vel litt under halvparten igjen, så i morgen blir det hardkjør med blyanten. Også har jeg tenkt til å trene i morgen. Det har blitt lite i det siste. IKKE BRA...

Fredag skal jeg og noen venner til et haunted trail. Det er en slags spøkelsesattraksjon som går gjennom skogen ved et vann, så vidt jeg har skjønt. Gleder meg skikkelig! Bra jeg ikke er lettskremt - eller mørkeredd... Lørdag er det Six Flags! Woop woop! Fist pump, folkens. Fist pump!

-Birgit

1 kommentar:

Anonym sa...

Ser ut som at du har det bra Birgit!:) Du må legge ut bilder av skissen.
Hoff, den dær tingen du skal på på fredag hadde ikke æ tort så mørkeredd og lettskremt æ e.. :P
Kos dæ masse;*

Birgitte:)