onsdag 6. oktober 2010

The homecoming "parade" is (finally) here!

I dag var det "Workout Wednesday". Jeg valgte å ikke kle meg ut. Tok heller på meg ei nike-skjorte og nike-sko. Mange har veldig bra antrekk på disse dagene.

Glemte å forteller dere om den uvarslede prøven vi fikk i U.S History i går. Det hadde seg nemlig sånn at vi arbeidet med et oppgavehefte dagen før (vi skulle i hvertfall gjøre det). De aller fleste snakka og tulla hele timen. Jeg gjorde noe, så jeg kom lengre enn de andre i gruppa. I går kom altså læreren med en test. Jeg svarte ikke på alle, men to av de jeg ikke hadde peiling på gjettet jeg på, og tror dere jaggu meg at jeg ikke hade rett?! Fikk 70 på den, og er ikke skuffa. Ligger ennå på 94 i faget - takk Gud!

HOMECOMING "PARADE"! Den kunne de ha spart oss for. Varte sykt lenge, og det eneste vi så på var middel schoolene som hadde kledd seg ut og kasta godterier på de som satt på nederste benk. Homecoming folkene (altså de som allerede har avsluttet/graduated) var ikke der. De ble ropt opp to ganger, bandet spilte, ingen kom. Good job! Det hadde ikke gjort noe om jeg gikk glipp av det, med andre ord.



Golf carts istedet for homecoimg floats. Trasige greier...


Awesome people!

I kveld begynte jeg å bake oreo-kake til Ashlyn. Hadde laga bunnen, men så fant vi ut at vi ikke hadde melis. Får gjøre den ferdig i morgen. Da kommer i tillegg foreldrene til vertsmora mi. Blir hyggelig å treffe dem.

-Birgit

Ingen kommentarer: