søndag 24. oktober 2010

Driving Miss Daisy

Jeg er ennå i live. Dere skjønner, jeg hadde nemlig min første kjøretime i dag, og det gikk veldig bra! Kjørte litt med Kevin rundt i boligfeltet før jeg skulle kjøre med kjørelæreren. Første gang jeg skulle prøve å parkere da jeg kjørte med Kevin glemte jeg av at bilen ikke hadde clutch. Dermed føyk vi frem i frontruta da jeg trykka inn bremsa med venstrefoten. Før vi dro ut sa Kevin at han måtte ringe og høre om livsforsikringa hans var betalt, og at alle måtte holde seg inne når jeg skulle kjøre. Ha-ha, pipa fikk en annen lyd! Han syntes jeg var god, faktisk!
Selve kjøretimen gikk også kjempebra. Vi begynte med å kjøre rundt på en parkeringsplass, før vi etter noen runder dro ut på veien. I dag har jeg altså kjørt på firefelts motorvei og i en masse lyskryss. Det er ikke ofte man begynner på et sånt nivå i Norge, er det vel? Og la meg bare si at det er helt utrolig mange stoppskilt her i USA. Nesten overalt.

Vi var på et halloween-naboparty i formiddag. Der traff vi alle som bor i nabolaget, dvs. folk vi ikke visste eksisterte. Dessverre er det ingen på min alder her, men men...
Vi spiste middag på golfklubben i dag. Må bare nevne at jeg tror de har den beste hamburgeren så langt der. Nam!
Nå i kveld har jeg jobba med skissene til kostymene for Lés Mis. Skal designe 21 kostymer, og hvert kostyme trenger to skisser. Da står vi altså med 42 skisser - innen fredag! Jeg har bare 40 igjen...

-Birgit

Ingen kommentarer: