lørdag 2. oktober 2010

Herleg laurdag!




Har hatt en bra lørdag. Starta med å sykle til tennisbanen og "spille" litt med Kelsey og Chase. Jeg vurderer å melde meg på en tenniskurs. Vi får se hva det blir til. Det er i hvertfall veldig gøy å spille! Dro hjem og dusja, før vi så satte kursen mot Hannahs fotballkamp (soccer). De vant kampen, og jeg ble litt solbrent. Deretter dro vi igjen hjem, og så tok vi oss en liten shoppingrunde. Fant litt av hvert. Skal vise dere et kjempesøtt skjørt jeg kjøpte, men det blir ikke i kveld. Har gjort homecoming-antrekket mitt ferdig, så nå kan lørdag bare komme. Vertsmor har bestilt meg og Ashlyn time hos hår- og nailsalong - sweet!
Vi møtte Kevin og Chase til middag på et italiensk spisested. Jeg bestilte noe på "p", men husker ikke hva det var. Det jeg derimot husker, er at det ikke var noe tess. De kommer ikke til å tjene penger på meg der en gang til, for å si det sånn.

I kveld har jeg vaska og rydda rom og bad + at jeg har fått spille wii fit. Ganske utrolig hvordan teknologien virker. Og det skal hjelpe meg å holde meg i form. Nåja, vi får nå se på det...
I morgen er det homecoming decorations med teatergruppa på skolen, også skal jeg se den siste forestillinga til varsitygruppa. Gleder meg! Har hørt at den er veldig bra.

-Birgit

Ingen kommentarer: