lørdag 16. oktober 2010

Sonic fundraiser!

Jobba på Sonic igjen i dag. Snakker da ikke om han her:
Men nærmere bestemt dette:

Det var ikke like travelt denne gangen som forrige, tross for happy hour (som forresten er to timer...). Da kan dere tro at det bestilles XL-sweet tea og coke i store mengder. Jeg var favoritten til vaktlederen på Sonic i dag, og ble til og med tilbudt jobb! Ikke dårlig. Han så navnelappen min og så spurte han: "Is that how you spell my name for real?". Haha, da måtte jeg forklare at jeg var fra Norge. Også klarte jeg å tråkke i en tyggegummi på bakken. Great... G-R-E-A-T! Satt virkelig i klisteret da.*Ba-dam-psh*!


Den kunne ikke vært litt mer transparent, liksom? Jaja, det matcher i hvertfall...

I kveld har vi vært på litt shopping. Skal nemlig ta familiebilde i morgen. Tror det er et med alle ungene siden Kevin er på businessreise til Las Vegas. Trengte en sort overdel siden det er fargekoden i morgen. Hadde faktisk ikke en eneste sort overdel i skapet mit.

Måtte kjøpe meg en mdlertidig parfyme i dag. Min kjære Magnestism har vært tom i en uke nå.

Endelig blir det system i juggelet.

Vi så en episode av CSI i dag, og la meg bare si at det er den skumleste som har vært så langt. Jeg ble ikke redd (sånn helt seriøst), men Ashlyn sover med meg i natt. Hun føler seg ikke helt trygg. Den anbefales, med mindre du er lettskremt...

Og når dere lese dette er det bursdagen til mine kjære søskenbarn Marte og Trine, og en av mine beste venner blir 17 år. GRATULERER MED DAGEN til Hanna, Marte og Trine! ♥ Glad i dere alle sammen!

-Birgit

-Birgit

Ingen kommentarer: