lørdag 9. oktober 2010

Homecoming overstått

Mani/pedi i dag, og da bestemte jegmeg for å få falske negler. Eller, teknisk sett er det mine negler. Det er bare den ytterste vhite delen som er limt på, og så er det lagt på en slags gelé over. Er fornøyd med de, men de er kanskje litt lange. Ettersom neglen vokser vil de jo bare bli lengre og lengre. Han mannen som ordna de spurte om jeg ville ha korte eller lange. Jeg SA korte. Vel vel, det funker helt fint. Føler meg så fjong!


Deretter dro vi til en beauty saloon for å ordne håret til dansen. Og så viste det seg at de la gratis makeup på deg om du ønsket det. SÅ KLART VI ØNSKER DET! Var stas å bli dollet slik opp. Sminkøren la en slags gelé-krem under foundationen som skulle forhindre porene fra å tettes, og holde makupen på hele dagen. Den var faktisk helt utrolig. Foundationen var like fin før som etter. Tror kanskje jeg må ivestere i en sånn - neste måned... Produktet var fra Smashbox.
Fikk med en sminkeveske siden jeg registrerte meg i dag.
Meg og Ashlyn FØR...
ETTER!
Jeg og Catarina dro på en italiensk restaurant for å spise før selve dansen. Det var mange nadre high school-elever der samtidig. Vi venta i en halvtime på bord. Spiste god lasagne (men din er fortsatt best, pappa!). I 9-tida dro vi til dansen (den begynte klokka 8). Må si at jeg er skuffa over opplegget. Det var jo ikke noe sånn som på film! Savna punsj-bordet, roligmusikken og folk. Tror faktisk de fleste elevene bare kler seg opp og så drar ut for å spise. Men men. Nå har jeg i det minste den erfaringa å ta med meg videre i livet.

Nå er det snart leggetid. Er spent på å se hvordan håret mitt serut i morgen. Har ett tonn hårspray i det.
Forresten, vi har 3-dagers-helg! Hurra!

-Birgit

4 kommentarer:

Martine Ahlet sa...

Ååhhhh herregud så fin du vaa! Savne dæ snuppa! <3

Birgit sa...

Tusen takk kjære!! Love you <3

Anonym sa...

primeren fra smashbox er dødsbra, anbefales ;)

Birgit sa...

Skal invstere i den. Var helt utrolig forskjell fra å bare bruke foundation! Takk for tipset :)