torsdag 21. oktober 2010

Superhelten som tok alt på sin egen kappe!

Okei, nå har jeg fått påpekning på at jeg sa det var fire måneder til januar, så da skal jeg ta det på min kappe og si at det var feil. Men dere, jeg har ikke matte dette semesteret. Begynner å bli litt rusten. Fikk prestasjonsangst (kind of), men det er i hvertfall TRE måneder til januar. Regnet på det da jeg sto og pussa tennene i går kveld, men så kryssa jeg fingrene for at dere ikke fikk med dere at jeg sa fire. Pyttsan, det hender de beste. I dette tilfellet gjorde det i hvertfall det!
Eksamen i kjemi var lett. Det kan jeg si med én gang. Det føltes i hvertfall enkelt, så får vi se hva resultatet blir. I dag har jeg for første gang prøvd "crack". Haha, ikke den slags som dere tror. Der skjønner det at det vandrer en hemmelig oppskrift på en slags dipp fra år til år i teatergruppa. Én av seniorene får oppskrifta og kan dermed lage denne dippen til resten av klassen. Genna hadde laget den til i dag, også hadde hun med kjeks for å dyppe i. Det var en veldig søt kremete sak - god med kjeks, men da de andre begynte å spise bare kremen ble jeg litt kvalm. Det går i små mengder, men etter siste tugga følte jeg ikke akkurat for å forsyne meg en gang til.

I går var vi innom en halloween store. Helt utrolig hvor mye forskjellige kostymer og rekvisita de hadde! Her leker de ikke halloween... Mye av damekostymene er ganske lettkledde, for å si det sånn. Hahaha, den eneste drakten som var lengre enn halvveis ned på låret var nonnekostymet. Miks det med "The Holy Bible" med lommelerke inni, så er antrekket komplett. Nei, jeg skal ikke være nonne. I morgen etter skolen skal vi på kostymeshopping. Gleder meg! Og i morgen kveld er det sleep-over hos Sarah sammen med Pinja fra Finlandi.

Nå gjelder det å ikke miste hodet. *Ba-dam-psh*


Sminken er fjerna, og jeg er på vei til rommet mitt med nattlampa i handa.

Ønsk meg lykke til på eksamen i US history, folkens! I'm gonna need it.
  • Hørt om mannen som var så lav at det lukta tåfis av håret hans? HAHA!

-Birgit

Ingen kommentarer: