fredag 29. oktober 2010

Texas Chainsaw Massacre. Psssh, like he's even real...

Her kan dere se noen av skissene jeg lagde til Lés Miserables. Tok bare med de beste, men la meg si at de så bedre ut før jeg fargela dem... Noen ny Alexander McQueen blir jeg nok neppe.











Har hatt entravel dag i dag, gitt! Dro rett fra skolen og til Party City for å finne kostyme. Det var søren meg ikke lett! Og med bare to prøverom gikk det ikke noe raskere. Endte opp som lille rødhette. Dessverre mangla hetta, så jeg fikk dermed 30 % rabatt. Kjøpte en lang rød kappe som kunne klippes av i stedet, og den jobben fikk Catarina. Vel, la meg fortelle dere at det nå ser ut som jeg går rundt med en varseltrekant på ryggen... Men men, det duger. Blir brukt to ganger i året ( - i mitt tilfelle).
Etter å ha skifta dro jeg på halloween-party med teaterklassen. Kunne dessverre bare være der i ca. én time, men det var veldig gøy så lenge det varte.
LOVE YALL, 'PRENTS! ♥







Deretter dro vi til en haunted trail. Dvs. en sti du går på i skogen, også hopper det frem utkledde folk og skremmer deg. De har ikke lov til å røre deg - så lenge du ikke rører dem. Gruppa, vi var ni personer, fikk bare utdelt én lommelykt. Det var ganske creepy. Mye skvetting da det plutselig hoppa noen ut fra buskene og kom helt opp ansiktet på deg... Stemmen min er skikkellig hes nå, og halsen er sår. (Apropos sår: gjett hvem som er skikkelig støl i beina i dag'a!)
Åh, nå skal dere få høre det skumleste. Det var da vi gikk mellom trærne og det plutselig hoppa ut en fyr med motorsag! Til og med gutta ble redde da. Texas Chainsaw Massacre! Get it??
Men det var veldig gøy å være med på da. Nå har jeg en følelse av hvordan det er å bli forfulgt gjennom skogen om natta.
Oh, thanks a lot! Cause now I REALLY wanna go in there...
Six Flags i morgen! Sweet.
-Birgit

Ingen kommentarer: