mandag 11. oktober 2010

Relax, don't do it...

Jeg elsker fridager! Har bare slappa av i dag. Herlig! For første gang på nesten to måneder snakka jeg med Martine og Marte over skype. Det var veldig godt å høre stemmene deres igjen. Det skal sant sies at det ikke blir så mye norsk her borte. Ingen norske utvekslingsstudenter å se, noe som sannsynligvis er en fordel mht språket.

Hjalp Ashlyn å øve seg på å parallellparkere mellom en golfbag og en sykkel. Man tager hva man haver... Det gikk sånn ca. greit. Hun skal ta lappen i morgen, så det blir jo spennende å se om hun får det til.

Ellers har TVen gått en del i dag, og nå i kveld har jeg oversatt oreokake-oppskrifta fra norsk til engelsk. Besteforeldrene syntes den var så god, så nå har jeg sendt den på facebook. Mimi, som de kaller bestemora, er 70 år og har facebook. Det er ikke dårlig!

Nå venter en ny skoleuke... Satser på at den også går fort. Jeg vil ha helg - NÅ!


-Birgit

tat ♥ Marte, Birgit, Martine

Ingen kommentarer: