torsdag 28. oktober 2010

This ain't fun!!

ENDELIG ferdig med alle skissene. Har sittet SÅ lenge i kveld at jeg ikke orker å legge ut bilde i dag. Det får vente til i morgen. Har også fått ordna nailsa mine, så nå er de så fjong og fin. Kortere enn forrige gang, og liker de best sånn som de er nå. Kanksje dere får se bilde av det også i morgen?

La meg bare få ut litt frustrasjon nå: I gymmen i dag løp vi seks runder på track banen. Vi trodde vi var ferdige etter det, men neida... Ned i ring på gressmatta og ta 50 push-ups, 100 sit-ups, 100 knebøy og 100 "armer- og ben-ut-hopp". Jada, dette skal vi gjøre annenhver dag - helt til vi klarer å ta 300 (!) av hver!!!! Er han helt skada eller?! Beklager språket, men der går grensa. Var jo helt ødelagt etter 50 av hver. Og det verste er at treneren ikke deltar. Han står bare inni ringen og blåser i fløyta. Det første han sa til meg da jeg begynte i klassen, var at dette var en time hvor man hadde det gøy. Dette er jaggu meg ikke mye gøy! ÅH, blir så innmari irritert!

Sånn, der var dagens lille skjennepreken ute av boksen. Nå venter helga etter morgendagen. Det blir herlig. God helg, alle sammen!

-Birgit

Ingen kommentarer: