torsdag 30. september 2010

Wake me up when September ends. Oh, crap! It's already ended...

Kom på skolen i dag til første time og var sikker på at vi hadde quiz i kjemien i morgen. Vel, det var riktig, MEN vi hadde også en i dag - uten noen hjelpemidler! Den gikk ut på at vi måtte ha pugga 20 formler med navn, charge og antall atomer (eks:SO4-2 ). Jeg hadde da altså IKKE pugga noe i går. Tror derer det var bra morsomt, eller? Skitt au, tror i hvertfall jeg hadde noen riktige... Bedre lykke i morgen da det er noe ala det det samme, bare med større omfang. I tillegg til det hadde vi brannøvelse. Den varte sånn ca. 2 sek. Men fy, for noen brannalarmer! Det var en voldsom hyling.

Auditionen gikk bra. Var utrolig morsomt å se alle spille ulike roller. Flirte masse. Og etterpå lekte vi oss litt. Vi stakk fingeren en random plass i boka, valgte høyre eller venste side, og så en setning. Så fikk vi i oppgave å spille den setninga som dum blondine eller nerd. Setninga mi var "I'll do my best to please you". Dere kan jo gjette på hvilken karakter jeg valgte. Etter det igjen gjorde vi det samme, men denne gange skulle vi ha en accent. Jeg hadde jo da en fordel siden jeg har en fra før, men valgte fransk. Alle syntes det var så kult! Haha, amerikanerne er ikke så veldig gode på accenter som ikke er fr USA. Søndag blir disse rollelistene publisert, og ser ikke bort ifra at jeg ender opp som en non-speaking stone.

I kveld har jeg skrevet på en muckraker-artikkel i U.S history. Hvis du vil vite hva det er kan du bare google det. Men det var i hvertfall en helt idiotisk oppgave - som så mange andre oppgaver her i USA.

Tok litt bilder av skolen:

Kamp mot Marcus HS i morgen, STOOR OG VIKTIG KAMP!
"We're sorry Marcus. We are Flower Mound High School!"

Dette er litt av kantina. Der hvor det er merket rødt er "mitt" bord.

-Birgit

Ingen kommentarer: