torsdag 30. desember 2010

Chill out

Ingen sminke, pysjamas hele dagen, tv og rydding. Sånn har jeg tilbragt nest siste dagen av år 2010. I morgen har vi nemlig New Year's Party her i huset, så da må det være klappet og klart. Rommet mitt har vel aldri sett så ryddig ut (med unntak av da jeg kom hit).


Se så mye søppel jeg klarte å samle sammen! Følte meg litt som Askeladden. Her har man tatt vare på både esker, poser, kvitteringer og annen skit.
Utrolig hva man kan utrette på én dag...
Skulle egentlig på fitnessenteret, men det skjedde ikke... Vel, "det kommer en dag i morgen", er det ikke det de sier?
Kjenner at jeg gruer meg til januar. Har nemlig masse kostymejobb fremover. Hver helg, pluss hver dag siste uka - rett etter skoletid til klokka 10! Yikes..

-Birgit

1 kommentar:

Anine sa...

Hei! Jeg skal være utvekslingsstudent neste år i USA, og skal også reise med STS..
Så lurer jeg på noen ting.. Er du fornøyd med STS? Er det en bra og seriøs organiasjon? Noe som har fått dem til å virke useriøse? Var dere mange som reiste ut som utvekslingsstudenter med STS da du reiste?
Var du på forberedelseskurset i NY? Jeg har meldt meg på det.. Hvis du var der, var det bra, og mange som var med på det?

Haha, det ble mange spørsmål. Bare jeg vet ikke om så mange som reiser med STS, og som skal reise med STS når jeg skal... Håper du har tid til å svare meg, hadde vært supert :)
(Veldig fint om du kunne svart meg på min blogg...)
Hilsen Anine!