onsdag 15. desember 2010

Bjelleklang!

La meg starte med å få dere litt misunnelige; Vi har hatt 25 grader i dag! Woho! Merker faktisk nå som jeg sa det at jeg heller skulle hatt -15. Bare nå i jula, altså. Julestemning kom og treng deg på, her skal du NADA motstand få...
I gymmen i dag så vi danseoppvisninga til danseklassene på skolen. HERR-E-GUUUD, sier jeg bare. Det var helt utrolig dårlig. INGEN var synkronisert, crappy danser og ellers veldig amatørmessig. Det var det verste jeg har sett på lenge.
En av jentene i teaterklassen hadde kledd seg ut som julenisse, også hadde hun med gaver til alle i klassen. Det var veldig koselig.

Se hva jeg fikk! Og her ser dere mine første hjemmelagde kostymer. Har laget de HELT selv. Er du ikke stolt av meg, mamma?? Symaskinen har blitt min beste venn!


Dette er en vest (obviously). Mangler glidelås bak og snøring fremme. Det var egentlig meningen at jeg skulle sende den med en mor hjem i juleferien sånn at hun kunne montere den, men i dag da jeg kom hjem fra skolen hamret jeg løs på sysmaskinen, og dere ser jo resultatet. Mestringsfølelse deluxe! Glidelåsen, derimot. Sender den med hjem til noen i dette stadiet. Må jo selv begynne på kjolen.
Og dette er et skjørt (obviously).


Jeg hadde glemt å åpne kalenderen! Mmmm...

Noen av teaterjentene så Jake Pavelka (forrige sesongs ungkar) på Walmart i går. Heldiggriser! Han bor jo faktisk i Lantana, samme plass som meg, men med tanke på at det bor 7.800 folk i dette boligfeltet nytter det vel ikke å gå fra dør til dør...

Og nå har jeg nettopp sett et skytedrama som skjedde i Panama, Florida på nettet. Dette var i går på et "school board meeting". Sykt!

-Birgit

Ingen kommentarer: