fredag 10. desember 2010

Har du hørt om...

Etter en trist seanse i theatre i dag ble vi enige om at vi skulle ta en runde med vitsefortelling. Plutselig ville alle at jeg skulle fortelle en vits på norsk, så da tok jeg en one-liner. Måtte virkelig tenke for å huske noen, men kom frem til at denne var den beste: Hørt om gutten som var så lav at det lukta tåfis av håret hans?
Folkene skjønte jo selvfølgelig ingen ting, og alle brøt ut i latter FØR jeg kom til poenget. Jeg prøvde på nytt igjen. Fikk beskjed om å gi tegn da de skulle le, så jeg gjorde det. Herlighet hvor vi flirte. Og det som var så hysterisk var at jeg var den eneste som skjønte den... Etterpå prøvde jeg å fortelle den på engelsk, men jeg tror nok den var best på norsk. Anyhow, de flirte som bare det. Læreren holdt på å dø av latter. Morsom time.


Fikk min andre snowlake gift i dag. Nam. Bilde får dere se en annen gang, men jeg kan røpe at jeg var veldig fornøyd!
Nydelig tre i ute-kjøpesenteret.




Det har vært en rolig fredag - thank God! I MORGEN skal vi besøke Santa.
-Birgit

Ingen kommentarer: