onsdag 22. desember 2010

Mama feelin' blue no more

To dager til jul (ifølge norsk tradisjon) og jeg kan trygt si at jeg ennå ikke har fått julestemning. Jul blir liksom ikke det samme når man har feiret på en spesiell måte i 16 år. Men når det er sagt, så er det kanskje ikke så dumt at jeg ikke kan ta og føle på jula. Det gjør bare at hjemlengselen blir mindre og tida går fortere. Snart er det nemlig 2011!

En ting dere skal vite om meg er at jeg, når det kommer til shopping, kan strekke meg langt. I dag har jeg trosset alt av influensasymptomer i kroppen og dratt på shopping i Dallas. Det skal sant sies at jeg følte meg 100 ganger bedre i dag enn i går, og at the end of the day har jeg hatt en veldig bra dag. Den starta med manikyr hos Bliss Nail Spa. Har gått en måned siden sist nå. Føler meg som en ordentlig diva her borte! Manikyr ble det, etterfulgt av tur til Galleria av Dallas sammen med Catarina og mora hennes. Og for et kjøpesenter 'a gitt! Stort og flott -sånn vi like det. Fant selvfølgelig noen gode kjøp der. Salg er ikke å forakte.

Jeg vet ikke om jeg likte disse skoene likevel... Burde jeg bytte eller beholde de?


Nå gleder jeg meg til å legge meg. Senga er en god venn. Alltid her for meg.
Og nå vet jeg at det er mange av dere rundt omkring i Norges flotte land som skal pynte juletreet i dag. Send meg en tanke når dere gjør det, så kan vi i hvertfall late som om jeg tar del i denne flotte tradisjonen...
-Birgit

Ingen kommentarer: