fredag 17. desember 2010

NORWAY!!

Nå er det jul igjen, og nå er det jul igjen! Deilig med over to uker ferie. Starta den med filmen "Elf" i kjemi. Flirte masse. Har sett den én gang før, men den kan ses gang på gang. I teater i dag fikk vi den siste gaven i vår Secret Snowflake-ting. Jeg fikk såper i alle farger og varianter, pluss et par fuzzy socks. Klarte selvfølgelig å glemme den på skolen, men med mindre jeg tar feil tror jeg ikke den går noen vei. Fingers crossed! Hadde bare to timer i dag.
Deretter tok vi lunsj på et pizzasted kalt Cici's. Der betalte du $6 og kunne spise så mye du ville av pizza, pasta, salat og dessert. Dere skjønte vel med én gang at jeg ikke heiv meg på salaten... Ni (9) stykker med pizza. Vet ikke om det er noe man skal skryte av eller skjemmes av. Mett ble jeg i hvertfall. Nevnte jeg at de hadde herlige brownies og kanelsnurringer? Dette er mitt nye favorittsted! Og vegetarpizza er noe av det beste her borte. Hadde aldri trodd jeg skulle like det, men det er fantastisk godt!
Etter vår lille spisepause dro jeg og Catarina til hennes hus for å se en film. "I Love You, Phillip Morris". Trodde dette skulle være en gladfilm, men den gang ei... Tvert i mot deprimerende. Alt i alt var den ikke så verst.

Har trent i kveld! Var nesten nødt til det... Gi meg en liten applaus mens dere leser 'a!

Se min nye bodylotion! Legg merke til det norske flagget. Under det står det "Norwegian Formula". Hvor kult er ikke det? Go Norway!



I morgen er planen å dra på fitnessenteret halv 9, lage pepperkakedeig, og så se amerikansk fotballkamp i Cowbos Stadium (Ashlyns skole er district champions, så i morgen spiller de statsfinale).

-Birgit

Ingen kommentarer: