lørdag 25. desember 2010

Santa Clause has been in town

Jeg satt oppe til klokka var 01:45 for å gjør ferdig votten -og ferdig ble den. Halv 8 ble jeg vekket av noen som var veldig ivrige etter å åpne gaver. Jeg, derimot, var ikke fult så rask som jeg en gang brukte å være... Kom inn i stua, og der hadde jaggu meg julenissen vært. Pakkene hadde han lagt i stabler til alle de snille barna, kakene som ble satt frem til han sist opp, og man kunne tydelig se at det hadde vært noen i peisen.
Vi åpna gavene, og la meg bare si: Det var noen stk. glade barn (og foreldre) i den stua. Jeg fikk blant annet pysjamas, sminke, shampo/balsam, armband/øredobber, SNUGGIE (fleecepledd med armer!!), veske, godteri og klær. I tillegg fikk jeg flaxlodd fra en av mine kjøre tanter & co i Norge, og jeg vant 100 kr! Dobbel Jackpot kaller man det. Kelsey fikk et CSI-kit, så hun har drevet investigation her i huset i dag. Både fingertrykk og hårprøver har blitt undersøkt. Du skal se mye før øra detter av...

Sandi og Kevin åpna sine gaver. Votten passa, så da var vi fornøyde. Senere på dagen bestemte Kevin seg for å prøve begge vottene. Han kom ut fra soverommet og viste meg at de matchet. Jeg ble veldig glad -men lykken varte ikke lenge. Han snudde vottene rundt, og der... TO VOTTER AV SAMME HAND..................................................... Jeg visste ikke hva jeg skulle si. Nå tenker jeg det er noen der hjemme i Norge som ler godt,
men jeg vet også at noen av dere som ler ikke kan strikke i det hele tatt, så SHUT IT! Hahaha, skjønner ikke hva jeg har tenkt på når jeg har strikka. Idiot.

I hate you...

Anyways; vi har gått i pysjamas i hele dag. Det har vært en riktig så slapp juledag. Litt for slapp etter min mening. Har savna den luksusen vi har ved norsk jul. Det å kunne sove lenge (lengre i hvertfall), pynte seg til middag, spise i spisestua, åpne gavene på kvelden, for så å sitte lenge oppe og prate. Men det er jo dette som er amerikansk jul, og det er nettopp derfor jeg er her. Gleder meg allerede til neste jul. Den skal tas HELT ut.

Av mat har vi spist noe kalkun, fløtegratinerte poteter, noe anet kjøtt og grønne bønner intulla i bacon. Også bakte vi "Happy Birthday Jesus Cake". Nå har vi nettopp spilt et spill som heter Sequel. Det tok litt tid siden vi har noen dårlige tapere i familien.







I morgen venter shopping. SalgSalgSalg! (Dere vet jeg ikke kan holde meg unna...)
-Birgit

Ingen kommentarer: