søndag 5. desember 2010

On the Road Again

Jeg hadde min siste kjøretime i dag, og da gjør man en liten kjøretest med kjørelæreren. Jeg fikk 90/100, så jeg besto. Hurra! Dere skulle sett parallellparkeringen min, folkens. Den var helt perfekt, for real. Ellers så har jeg slappa av. Har skrevet julekort og sydd kjørt til Les Miserables. Må se på det igjen i morgen. Tror jeg sydde dobbelt en plass...

Livet på prærien. Ganske så tørt her i Texas.

I morgen begynner ny skoleuke. Men så er det bare to uker til ferie da. Det skal bli så deilig. Lenge leve jula! Koseligste høytiden gjennom hele året, synes jeg.
Forrige uke hadde vi nesten 20 grader. Ikke for å skryte, altså. Tenkte bare jeg måtte holde dere oppdatert. Denne uka skal det bli noe kaldere. Kanskje rundt 10. Hutte-meg-tu, hehe.
-Birgit

Ingen kommentarer: