lørdag 18. desember 2010

Når en pepperkakebaker...

Ti på halv ni hadde jeg klokka på ringing i morges. Tidlig opp for å ta meg en joggetur. Ja, for jeg dro nemlig på fitnessenteret. Det føles bra! Har skypet litt med flotte nordmenn i dag, pluss at jeg har laget pepperkakedeig. Trodde det skulle være vanskeligere, men den ble bra. Forløpig i hvertfall. Vi får se i morgen.
Fotballkampen i Cowboys Stadium var utrolig bra. Det var jevnt mellom lagene hele kampen, men dessverre tapte vi med 3 poeng. Bak oss satt det et eldre par. Plutselig hørte vi en telefon som ringte på det høyeste volumet det er mulig å ha. Etter et halv minutt sa kona til mannen "I think your phone is ringing." Yess da, det skal ikke være lett å bli gammel. Flirte litt for meg selv. Det krydde av folk i utgangen da vi skulle dra, så det endte med at vi måtte sette oss ned for å vente på at det skulle roe seg. Kevin a at det ene laget som skulle spille da vår kamp var ferdig brukte å danse en slags krigsdans før de begynte kampen. Vi venta i 40 minutter for å få se dette. Det varte i 20 sek..I morgen står "bruch w/ Santa" og shopping på agendaen. Også må jeg jo få laga ferdig pepperkakene...
"Steele" - Motstanderne.
It's a Christmas tree!

"Yo momma so stupid when I said we were playing craps she went and got the toilet paper."
-Birgit

Ingen kommentarer: