tirsdag 14. desember 2010

Musikalsk opplevelse

I dag etter skolen hadde jeg costume fitting med den ene skuespilleren min. Skrev det kanskje i går, men jeg sier det igjen. Etter det dro jeg på orkesterkonsert på Ashlyns skole. Både Kelsey og Chase er nemlig med i bandet, så da følte jeg at jeg måtte støtte dem. Helt utrolig hvor flink de var. Aldersgrupper fra 10-13 år. Lød veldig fint. Nå har jeg ikke noe voldsomt musikalsk øre, men dette vet jeg var bra. Applaus!
Og vet dere hva jeg fant ut i dag? (selvfølgelig ikke...) I programmet sto det "James Ferrell", så jeg antok at det var en skrivefeil. Det viser seg at han egentlig heter James. Mellomnavnet er Chase og derfor kaller de han for det. Herregud, det hadde jeg aldri trodd. Først var jeg sikker på at de tulla med meg, men nei. Jaja, sånn kan det gå. Kjært barn har mange navn, er det ikke det de sier? Vel, jeg har bare "Birgit"...

Den blå kjolen skal jeg sy. Wish me luck!

Her er gavene jeg har kjøpt til barnehjemmet:


Og dette er til en 6 år gammel jente. Håper hun liker lilla!



Deilig følelse å gi bort noe til noen som ikke har noen ting. På ønskelista til jenta nevnt over sto det skrevet undertøy. Tenk på det...
-Birgit

Ingen kommentarer: