onsdag 1. desember 2010

I'm Dreaming of a White Christmas

Jeez, tenk at det er desember. Kan ikke helt si at jeg føler julestemninga ennå. Det mangler liksom noe... Folk begynte allerede i november å pynte til jul. Julelysene ute er montert. (Ikke hos oss. Det skal gjøres på lørdag.) Vi hører på julemusikk på vei til og fra skolen, men det hjelper ikke. Om kvelden, når man passerer dekorerte hus, er det likevel lettere å komme i julemodus. Skulle gjerne ha vært i Norge nå, åpnet julekalender, sett "Jul på Månetoppen" og lekt i snø og kulde. Sånn er det å forlate redet. Neste år, folkens. Neste år blir det ordentlig jul i stua!



I morgen er det premiere på Arabian Nights. Gleder meg til å vise frem hva vi har jobbet med denne høsten. Og så gleder jeg meg veldig til å bli ferdig med alt stresset. Har glemt å fortelle dere at vi ikke bruker noen form for mikrofon i stykket. Her handler det om "diction & projection".
Her er mine nye "babies" fra Black Friday. $80 - Aldo.

Er fri for balsam, så nå ser jeg ut som en ullhund på hodet. Skal snart gå og (prøve å) børste det ut. Dette kan bli et smertefult øyeblikk, men som de sier; "Pain is weakness leaving the body." Go U.S Marines!

Juleklem sendes hjem til alle mine kjente og kjære i Norge!


-Birgit

Ingen kommentarer: