onsdag 29. desember 2010

I see you drivin' around town

Skypet med mamma i dag. Ikke bare-bare når ho mor skal håndtere teknologi, eller hur?
Exchange student-partyet var veldig koselig. Møtte fem andre utvekslingsstudenter fra Sverige, Italia, Finland, Tyskland og Sveits. De var allerede en sammensveiset gjeng, så i begynnelsen følte jeg meg litt som en outsider. Dere skjønner, at alle bodde i nærheten av hverandre og gikk på samme skole. Heldigvis tok de meg godt imot, og etter en liten stund følte jeg meg veldig komfortabel. Morsomme folk alle sammen. Kanskje vi blir og møtes flere ganger? Det eneste hinderet er at jeg bor nesten én time unna...



Har sett Zoolander i kveld, OG jeg har fiksa film på iPaden til Chase! Var så stolt av meg selv da jeg endellig fikk det til. Det tok bare tre dager.
-Birgit

Ingen kommentarer: