lørdag 1. januar 2011

Happy New Year!!

"A goal not written is only a wish." Jeg vet at jeg ikke klarer å holde nyttårsforsetter, så dermed forblir de uskrevne ønsker.


Godt nyttår til alle dere der hjemme - og resten av folket rundt om i verden. Vi ringte inn nyttåret til countdown fra Times Square i New York. Da klokka slo 24 spratt vi boblevannet, he he he... Vi hadde alle sammen invitert noen venner over, så litt folk var samlet her. Jeg hadde Pinja og Susanne. Hadde det veldig koselig. Dansa Just Dance 2og Michael Jackson (som forresten var nesten umulig. Ja, jeg sa NESTEN. Det hele gikk litt bedre da jeg fikk på meg den hvite hansken.) Rundt klokka 3 eller halv 4 tok vi kvelden, og sov til ca. 12 i dag. (Gjestene sovher.)

Solnedgangen i går.




Det var faktisk litt raketter her i går, selv om det er ulovlig...
Første dag i år 2011 ha blitt brukt intet annet enn "Keeping up with the Karsashians", som forresten er god underholdning! Nå så vi nettop "Knight and Day". Helt grei film.
Men tilbake til gårdagen: jeg dro på fitnessenteret på morningen, og etter det sykla jeg og Kelsey til tennisbanen. Det vi oppdaga da vi kom dit var at vi ikke hadde tatt med baller... Men så smart somjeg er (I have my moments), så fant jeg tre baller utnfor gjerdet rundt banene.
Så får vi se om jeg klarer å dra meg selv på trening i morgen også, for å jobbe på nyttårsønskene mine. Og kanskje det blir kino i morgen? "Rare Exports: A Christmas Tale" spilles i Dallas. Finsk film som ble filma i hjembygda mi. Det er det ikke hver dag man ser her i USA.
-Birgit

Ingen kommentarer: