tirsdag 21. desember 2010

I'm hot then I'm cold...

LENGSTE. NATT. EVER.
Gikk til sengs rundt halv tolv i går kveld, kald som bare det. La meg iført tights, hettegenser og lue, men likevel våkna jeg rundt klokka ett i natt og frøs noe helt sykt mye. Våkna faktisk av at jeg hakka tenner. Klokka 02.10 hadde jeg klokka på ringing. Skulle nemlig ut for å se måneformørkelsen. Det gikk jo som smurt... Kom ut på trappa og alt jeg kunne se var dette:

Spektakulært!


Uansett, har ikke sovet noe godt i natt. Etter å ha nådd lavmål temperaturmessig bestemte kroppen min seg for å peise på med varme. Og sånn gikk det altså; fra ekstrem kulde til ekstrem varme. Great.

Vi hgar hatt et par venner av familien over for å dekorere pepperkaker. Søte saker, skal jeg si dere. Ble nesten litt kvalm -av kakene altså. Ellers har det gått mye i TV i dag. Også har jeg vært og kjøpt meg medisin etter anbefaling fra mitt kjære søskenbarn. Har nettopp sett "What Not to Wear" på TV, og slutten av "A Few Good Men". God slutt på dagen. I morgen har jeg nail appointment klokka 12:15, og hvis jeg føler meg bedre skal jeg til Dallas sammen med Catarina. Fingers crossed!


Fikk julemail fra STS i dag:

Ho, ho, ho…!!

What do you call people who are afraid of Santa Claus?

Claustrophobic

What do snowmen eat for breakfast?

Snowflakes

Mom, can I have a dog for Christmas?

No, you can have turkey like everyone else!

Who is never hungry at Christmas?

The turkey – he’s always stuffed!

Did you hear about the stupid turkey?

It was looking forward to Christmas!



PSST! Visste du at...

Hånballjentene vant EM….

Rosenborg vant eliteserien, mens Strømsgodset vant cupfinalen!

Mariann Thommessen og Daniel Franck er ikke sammen lenger

Aksel Hennie dømt til betinget fengsel for råkjøring…

Hans Bollandsås vant X- Factor og er nr. 1 på VG lista med låta ”Moments” ….


-Birgit

Ingen kommentarer: