torsdag 23. desember 2010

Auld Lang Syne ♥

Har hørt på julemusikk på spotify i dag. Noe må man jo gjøre for å prøve å få julestemning... Men kom ihvertfall over en sang som heter "Auld Lang Syne", og den virka kjent. Problemet var bare at jeg ikke kom på hvor jeg hadde hørt det. Etter å ha søkt hjelp fra Google - og fått det - fant jeg ut at den var fra Sex & the City: The Movie. Det er den scenen hvor Carrie drar til Miranda på nyttårsaften iført pysjamas og pelskåpe. Etter å ha hørt på den noen gang kom jeg frem til at det en av mine favoritter. Nydelig sang! Men spør meg HVA de synger... Jeg aner ikke! Høres ut som da jeg var liten og lata som jeg snakka engelsk. Gode tider. Ville bare fortelle dere det. Hør på den dere også.

Annet enn det har dagen gått med til å se One Tree Hill, pluss at jeg har vaska badet mitt. DET trengtes. Skal ikke fortelle dere hvor lenge det er siden sist, men det blir liksom sånn når man har sitt eget. Ingen som trenger å se hvor grusomt det ser ut. Oi, jeg kommer til å trenge en samboer når jeg får meg leilighet merker jeg...
Skype har også blitt brukt i dag. Genial sak. Også dro vi i kirka i dag i stedet for i morgen. ALLE drar på julaften, så nå slipper vi alt stresset. Men den opplevelsen var ganske spesiell. Dere skjønner at her, i Fellowship Curch, gjør de noe spesielt hver jul. I år var det nemlig 3D! Ved inngangen fikk vi delt ut 3D-briller, og så ble vi bedt om å ta de på noen ganger under "gudstjenesten". De har nemlig tre store skjermer på scenen hvor videoene som ble vist var i 3D. Og så på slutten fikk vi utdelt lys som vi tente mens vi sang. Det var helt nydelig å se da de filma ovenfra. Det minte meg om en danseforestilling jeg var med i en gang. Believe it or not; jeg har faktisk vært og rista av meg på dansegulvet en gang i tiden -på profesjonelt nivå. Gjorde kort karriere der.

Etter kirka dro vi og kjøpte is, yummy. Og på vei hjem stoppa vi ved et av community housene (vet ikke hvordan jeg skal bøye det) i nabolaget. De har så mye lys der, så mens vi var kledd i finstasen var vi nødt til å ta litt bilder.
Jeg hadde håpa at de sendte Barbie og Nøtteknekkeren i morgen, men det ser ikke ut til at de gjør det... Julestemninga beveger seg bare lengre og lengre bort jo nærmere vi kommer. Må ut og ordne siste julegave i morgen. Har aldri vært så "uferdig" før.
Mine flotte vertsforeldre ♥

LITT uheldig med det bildet. 1, 2, 3, 4... (internt)




-Birgit

Ingen kommentarer: