tirsdag 28. desember 2010

Technically...

Har vært på besøk hos Pinja og Susanne i dag. De bor hos samme vertsfamilie. Vi dro til Blockbuster for å leie film (akkurat sånn som du ser på film), og valget falt på Salt med Angelina Jolie. Ikke dum film, det der. Har lenge hatt lyst til å se den, så endelig gikk drømmen i oppfyllelse. Mens vi så den kom jeg til å tenke på hvor gøy (eller interessant kanskje) det hadde vært å se henne i en komedie.

Anyways, i kveld har jeg sett på TV, spilt Just Dance 2 på wiien, og spist god, gammeldags melkesjokolade fra Norges fedreland.

Musikk lastet over på iPhonen. Oh yeah!! (...Og et tomt sjokoladepapir som snek seg med på bildet. Ikke se på meg...)




I morgen skal jeg på Exchange Student Party hos områderepresentanten min (som jeg nesten ikke har hørt fra siden jeg kom hit...). Det skal bli spennende. Tror hun har ansvaret for 8 stk. utvekslingsstudenter. Wish me luck!

P.S: har også prøvd å hjelpe Chase med å laste over filmer på iPaden hans. Ja, for så teknologisk er jeg faktisk. Slå den.
-Birgit

Ingen kommentarer: