onsdag 8. desember 2010

Dear John,

I theatre i dag lagde vi kort til soldatene i Irak/Afghanistan. Når jeg tenker meg om fikk jeg ikke med meg hvilket land det var, men det viktigste er at de kommer frem til de som kjemper for USA i midt-østen. Lovet også en av jentene i klassen at jeg skal strikke henne en lue. Hun hadde så forferdelig lyst på en, så da tilbød jeg meg å lage en. Håpet av jeg kunne få den ferdig til jul sånn at hun får den i julegave, men førstepri er selbuvotten til Kevin. Har hatt litt problemer med den i dag, så jeg måtte legge den bort og heller se på den igjen i morgen. Og nei, jeg har ikke kjøpt noen av tingene som trengs til lua, men det skal da ikke ta så lang tid å strikke den. Må bare finne tid aller først...
Har kommet over halvveis i Breaking Dawn. Gleder meg sånn til filmen(e) kommer! Og i dag kom Mimi (vertsmormor). Hun er så søt og snill. Skikkelig bestemormateriale.

-Birgit

Ingen kommentarer: