fredag 24. desember 2010

Christmas Eve

Da var alle lukene åpnet i julekalenderne - men akk ingen kroner rikere...
Julaften, folkens. Den har jeg blant annet tilbragt på treningssenteret. Er det mange av dere som kan skryte av det eller?? I didn't think so, nei. Nå er alle gavene i boks, bortsett fra tileggsgaven til Kevin, som er den andre selbuvotten. Når det er sagt så er jeg halvveis på tommelen, og resten skal jeg gjøre ferdig før jeg lukker gluggene. Det har regnet i hele dag. Fortsatt ingen snø, men betydelig kaldere enn forrige uke. Rundt 4 grader har tempen ligget på.
Jeg har også fått brukt skypen i dag. Ikke med familie - eller, jeg kan jo kalle det min andre familie - for mamsen og papsen befinner seg for tiden uten sterk nok internetforbindelse for skype. Men vi har kommunisert gjennom mail.
I kveld har vi vært på "The Cheese Cake Factory" og kjøpt oss hvert vårt store stykke kake. Det kan jeg love dere var godt. Jeg bestilte meg Oreo-kake, men skal si at jeg kunne ha laget samme kaka selv. Jaja, godt var det i hvertfall. Også har vi kjørt litt rundt i boligfeltet og sett på julelysene.
Vi har også åpnet gavene vi barna ga til hverandre. Resten venter i morgen. Det vil si; hvis Julenissen kommer frem. Jeg har i det minste vært veldig snill i år!


Rømmedressing, body scent, bodylotion, gavekort og øredobber.
Ah, love.

Santa Clause's reise. Klokken 23:55 var han i Canada.

Nå gjenstår det bare å ønske dere en rolig 1. juledag. Nyt den!
Visste dere forresten at det er kjempesalg her i USA 2. juledag? Hva, hørte jeg SALG??! I'm in!

-Birgit

Ingen kommentarer: