fredag 3. desember 2010

It's showtime!

Da var andre forestilling gjennomført, og den gikk minst like bra! Fikk så mange gode tilbakemeldinger i dag igjen. Fikk blant dem høre at jeg var favorittkarakteren til en av publikumerene og at jeg var den beste steinen. Stas å få sånn positiv kritikk. Siste forestilling har vi i morgen. Da er det Showtime With Santa som står for tur. Det betyr at barn som er meldt på får komme og "leke" med oss, møte Santa Claus og så se stykket. Blir spennende å møte julenissen. Jeg har vært veldig snill i år, altså!
Etter skolen i dag dro vi til Chipotle (mexican grill) og spise middag. Etterpå hadde vi en liten foto shoot i Highland Village mens vi venta på at klokka skulle nærme seg 5. Har hatt det så utrolig gøy med 'Prents'a mine. I LOVE YOU GUYS! You make med sooo happy! (I know that some of you are creeping at my blog, so this one was for you.)





The international group.


I morgen kveld blir det Christmas party med hele dramadept. Kleskoden er pysjamas. CHILL!
-Birgit

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hei, jeg har et spørsmål. Er det sant at Albert Einstein har vunnet nobels fredsprs?

Eller e det bare nåkka æi har lært fra tysk 2 gruppa mi? ;)

Birgit sa...

Hm.. Æ trur det stemme. Vi lærte i hvertfall det. Eller, det va en gutt i klassen min som fortelte meg det. But then again, if we measure intelligence...
Haha ;)

Anonym sa...

haha, waow.. du e kul som kommer med engelske strofer, bor utenlands, og får masse nye kule venner på facebook :)
Neida, du e faktisk ganske kul ;) nevn meg i en videoblogg? :O:D

Birgit sa...

Ja, æ e ganske så kul! :) E det Iver som tøffe seg?

Anonym sa...

Trudde det va opplagt at det va meg ;)