mandag 20. desember 2010

Some days I feel like s**t, some days I wanna quit...

Neida, så ille er det ikke. Nå begynte dere vel å lure? Problemet er at jeg begynner å bli syk... Har fått skikkelig vondt halsen. Det gjør vondt å svelge, og svelget trenger jeg. Tror noe i halsen er hovnet opp. Er ikke det noe som kan skje når man blir forkjølet. Noe er i hvertfall galt...

Ellers har dagen i dag vært bra. Starta rolig; alene hjemme, The O.C og One Tree Hill. Har skypet med mamsen og papsen, Siri og Marte. I tillegg har jeg tatt meg en liten tur på fitnessenteret. Når jeg tenker meg om var kanskje ikke det så lurt med tanke på forkjølelsen. Oh well... Jogga bort til senteret, gikk inn der - svett og sliten. Ble møtt av tropevarme uten like. Skikkelig fuktig og varmt var det inne i treningsrommet. Svetta som en gris mens jeg løp på tredemølla. Så var det rett hjem for å ta en dusj, før vi dro avgårde til et av kjøpesentrene her i området. Jeg og noen venner har nemlig vært og stått på skøyter der i dag. Det var i en ishockey-hall. Hadde det gøy, men i begynnelsen følte jeg meg som Bambi på glattisen. Kan ikke huske at det var så vanskelig da vi gikk på skøyter i Lia. Men, det er jo tross alt noen år (og kilo) siden, haha.
Etter det tok vi oss en liten shoppingrunde. Fant en butikk jeg aldri har vært inne på før, og lameg bare si at det er nå en av mine favorittbutikker. Kjempemye salg, whoop whoop!


I kveld/natt er det eclipse ute. Vet ikke om jeg orker å se den. Tror det starter 23:30, men er ikke helt sikker. Dere kjenner jo meg... Når klokka blir over 11 slukner jeg som bare det.

-Birgit

Ingen kommentarer: