mandag 13. desember 2010

A Winter Day In the Sea...



I kveld skriver jeg i stikkord for å spare tid -både for dere og for meg. Hva gjør jeg ikke for dere, kjære medmenn?
  • Barnebok-prosjekt i kjemi ferdig. Jeg skal ALDRI bli barnebok-forfatter. Minn meg på det..

Sånn. Det var vel egentlig det som skjedde i dag. Ikke en veldig spennede historie å fortelle. I morgen har jeg costume fitting med den ene skuespilleren min (høres kult ut, ikke sant?). Ja, jeg har da ET plagg han skal prøve klokka 5:15 (17:15), og da må jeg vente på skolen helt til dette tidspunktet. Tar sikkert 2 minutter å prøve skjorta. Sånn er det å være designer. Hardt liv. Skal prøve å ordne det sånn at han kommer tidligere. Det er helt utrolig hva man får til om man bare prøver...

Slenger med noen bilder fra min skuespillerkarriere her borte.


Ha en fortreffelig tirsdag, folkens. Peace out.

-Birgit

Ingen kommentarer: