tirsdag 7. desember 2010

There's something in the air...

Dro på skolen i dag, frisk og rask. Kom meg gjennom hele dagen, og etter skoletid gikk jeg på kostymeverksted. Har i dag laga en vest nesten helt ferdig. Blir så fornøyd med meg selv når jeg klarer det alene. Dere skal få se bilde, enten når den er helt ferdig eller under produksjon.
Både Chase, Ashlyn og Kelsey har fått sinusinfeksjon, mens Sandi er veldig forkjøla. Null fisk her i huset. Kanskje det er grunnen? Jeg har i hvertfall holdt meg frisk, *bank i bordet*. Hadde gym i shorts og t-skjorte i kanskje 10 grader, om ikke mindre. Kald fornøyelse (?).
Verstmormor kommer i morgen og skal være til søndag. Koselig, det.


Har forresten klippet og farga håret. Hva synes dere?

I kveld har jeg ordna en liten presang til min secret snowflake. Det er noe theatre dept. arrangerer. Vi trekker alle sammen hver vår hemmelige person som vi skal gi tre gaver til. Den første er et hjemmelaget kort (done), den andre kan være godteri/juleynt og den tredje kan vel være hva som helst (så lenge det er "school appropriate"). Max $10 sammenlagt. Andre gave skal leveres inn i morgen. Jeg aner ikke hvem som laga mitt kort. Det skal bli spennende å finne ut når jeg får tredje gave. Morsomt med litt sånt "sprell" i disse juletider.

-Birgit

Ingen kommentarer: